woensdag 08 mei 2019
Een supermarkt waar de medewerkers, de producten en de sfeer in de winkels iedere dag het verschil maken. Maar wat maakt DEEN zo bijzonder en ‘anders dan anderen’ en waarom is het meer dan de moeite waard om bij DEEN de boodschappen te doen?
Als directie zijn wij van mening dat niemand dat zo goed onder woorden kan brengen als onze eigen klanten en collega’s uit de winkels en van het hoofdkantoor. Dus we hebben het gewoon aan ze gevraagd. Door klanten en medewerkers is uitgebreid gesproken over wat DEEN zo uniek maakt en hoe DEEN als supermarkt het verschil maakt. En wat blijkt? Belangrijke kenmerken van DEEN zoals betrokken, nuchter, vriendelijk, klantgericht en gezellig maken dat klanten en medewerkers zich altijd thuis voelen bij DEEN. Dat ‘thuis voelen’ is omgezet in een nieuwe slogan, ‘DEEN, dat is lekker thuiskomen’, waarmee we iedereen snel vertrouwd laten voelen.
DEEN. Dat is lekker thuiskomen
Begin mei wordt onze nieuwe slogan ‘dat is lekker thuiskomen’ geïntroduceerd. Een zin die alles zegt over het gevoel dat klanten en medewerkers associëren met DEEN. Een zin die belooft dat iedereen zich altijd welkom voelt bij DEEN. Door vriendelijke medewerkers en in een winkel waar het prettig boodschappen doen is en waar iedereen vertrouwd is en de weg weet. Maar met de producten van DEEN is het ook altijd lekker thuiskomen. Omdat de prijs goed is en de lekkere en unieke producten thuis altijd in de smaak vallen.
Kortom een slogan die meer dan de moeite waard is om groots te communiceren. En dat gaan we doen! Voor het eerst komt DEEN in de maand mei op de televisie met een eigen commercial. Een commercial waarin we laten zien waarom klanten en medewerkers zich thuis voelen bij DEEN en waarin onze eigen medewerkers een hoofdrol vervullen. De commercial wordt in mei uitgezonden op de zenders van NPO en RTL. Naast TV worden ook radio en online video ingezet. Iedereen komt ons dus vast wel ergens tegen. Een belangrijke mijlpaal voor DEEN, waarmee we duidelijk aangeven dat klanten, medewerkers en leveranciers niet om DEEN heen kunnen.
En hoewel we het niet meer zo hard roepen, hopen we natuurlijk dat voor onze klanten altijd blijft gelden ‘geen dag zonder DEEN’.